نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش برترین خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش BOOSH : وی آی پی تعمیر سالیان سال است که در خصوص خدمات تعمیر لباسشویی بوش فعالیت نموده ویژگی این مجموعه ارائه سرویس به همشهریان عزیز ی است که به هر شکلی با خرابی لوازم خانگی بوش مواجه شده و نیاز به تعمیر دارند.

و همچنین این نمایندگی لباسشویی بوش bosch جهت راهنمایی و آموزش دستگاههای بوش یا نحوه تعمیرات لباسشویی بوش BOOSH در صورت نیاز به راهنمایی تلفنی از هر گونه کمکی کوتاهی نخواهد کرد و تلاش میکند رضایت مشتریان لوازم خانگی بوش را جلب نموده و در این راستا پرسنل های مجرب و با تجربه جهت جوابگویی تلفنی به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما مشتریان محترم می باشند.

02126703206 _ 02126703208

02186126974 _ 02186126815

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش برترین خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش خدمات پس از فروش BOOSH

در ضمن خدمات دهی در نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش (BOOSH) و خدمات پس از فروش بوش و نمایندگی مجاز بوش (boosh) بدون تعطیلی و 24 ساعته بوده و این مجموعه آماده سرویس دهی در کلیه نقاط شهر تهران به صورت شبانه روزی بوده و در سریع ترین زمان ممکن تعمیرات انجام خواهد شد.

کلیه قطعات در این مرکز نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش boosh اصلی و دارای ضمانت می باشد.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش BOOSH

در دنیای امروز تنها کیفیت کالای خریداری شده ملاک انتخاب نمی باشد – خدمات پس از فروش گسترده و به روز یکی از فاکتورهای مهم خرید هر کالا می باشد.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش BOOSH و تعمیرگاه مجاز مرکزی بوش با سابقه طولانی در زمینه خدمات پس از فروش لوازم خانگی و البته تعمیر ماشین لباسشویی بوش مفتخر است سال ها تلاش نموده که با تربیت پرسنل های تحصیل کرده و با تجربه، خدمات با کیفیتی را به هموطنان عزیز ارائه نماید.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

در سالهای اخیر تجهیزات ماشین لباسشویی های بوش (boosh) بسیار پیشرفته و البته دیجیتال شده است. در این راستا، لباسشویی بوش با استفاده از تکنولوژی BLDC توانسته است در پائین آوردن مصرف انرژی در دنیا پیشتاز باشد و دستگاه های ماشین لباسشویی با مصرف A+++ , A++ , A تولید نماید.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش

در نمایندگی تعمیرات بوش، تعمیر ماشین لباسشویی بوش BOOSH به صورت 100 درصد در منزل با 36 ماه ضمانت کتبی و انجام تعمیر کمتر از 2 ساعت پس از تماس مشتری انجام می شود.

همچنین نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش و تعمیرگاه و نمایندگی مجاز تعمیرات لباسشویی بوش به صورت 24/7 یعنی 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز آماده خدمات رسانی به مشترکین محترم می باشد توضیح اینکه اگر مدت ضمانت 12 ماه دستگاه شما به پایان نرسیده حتماً با شماره های مندرج برروی کارت گارانتی خود تماس حاصل فرمائید.

در غیر این صورت نمایندگی تعمیرات بوش BOOSH و تعمیرگاه مرکزی تعمیرات لوازم خانگی بوش در تهران تعمیرات لباسشویی شما را در کمتر از 2 ساعت به پایان خواهد رساند.

گارانتی لباسشویی بوش BOSCH ضامن خدمات ما

از آنجایی که همواره هدف همکاران ما در وی آی پی تعمیر vip tamir تعمیرات قطعات وسیله شما می باشد و نه تعویض آن و در صورت نیاز به تعویض قطعه نیز، از قطعات کاملا اصل و با کیفیت استفاده می نمایند، کلیه تعمیرات لوازم خانگی توسط تیم وی آی پی تعمیر از 3 تا 9 ماه گارانتی برخوردار خواهند بود.
در صورت بروز مشکل در لباسشویی شما در مدت زمان گارانتی همکاران ما به صورت کاملا رایگان به رفع خرابی و تعمیر لباسشویی بوش BOOSH شما خواهند پرداخت.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش

زمان مناسب برای تعمیر ماشین لباسشویی بوش
مثلاً اگر هنگام خشک‌کردن لباس لرزش‌ها و تکان‌های شدید احساس کنید این‌ یک مشکل اساسی است که اگر در همان ابتدا به آن رسیدگی شود مشکلی به وجود نمی‌آورد ولی اگر دائماً با وجود این مشکل از لباسشویی استفاده شود به‌ موتور و تاخو tako و تمامی قطعات آسیب رسانده و هزینه تعمیرات سنگینی را به شما تحمیل خواهد کرد درحالی‌که شما با تراز کردن ماشین لباسشویی می‌توانید این مشکل را برطرف کنید پس ما به شما پیشنهاد می‌دهیم که حتماً به قسمت آموزش ما سرزده و آن را مطالعه کنید و اگر بازهم سؤالی درباره تعمیر ماشین لباسشویی بوش داشتید که با خواند این آموزش برطرف نشد می‌تواند با کارشناسان ما در نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش BOOSH تماس گرفته و مشکلات خود ر ا با ما مطرح کنید.

چرا ما انتخاب مناسبی هستیم؟

گارانتی ماشین لباسشویی بوش BOOSH

چه سرویس هایی در وی آی پی تعمیر انجام می پذیرد؟
تعویض پمپ تخلیه (درین پمپ) لباسشویی بوش

تعویض تایمر و برد دیجیتال لباسشویی بوش

تعویض نوار دور درب لباسشویی بوش

تعویض شیلنگ های لباسشویی بوش

تعویض میکروسوئیچ درب لباسشویی بوش

تعویض سنسورهای لباسشویی بوش

سرویس ماهانه لباسشویی بوش

تعمیرات لباسشویی بوش توکار

تعمیر ماشین لباسشویی بوش مبله

نحوه جرمگیری ماشین لباسشویی بوش BOOSH
جهت کاهش هزینه تعمیرات لباسشویی بوش BOOSH حتماً می بایست ماشین لباسشویی در فواصل زمانی معین جرمگیری شود.

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

ارور Error یا کد خطا به چه معنا و مفهومی میباشد؟

در دستگاههای الکترونیکی و دیجیتالی بخصوص (لوازم خانگی بوش BOOSH) شامل لباسشویی بوش BOOSH، ظرفشویی بوش BOOSH ، یخچال فریزر و سایدبای ساید بوش BOOSH، هرگونه خرابی و اختلال در هر قطعه یا مصرفکننده بلافاصله توسط برد الکترونیکی ردیابی و تحلیل و به صورت کد خطا یا ارور در صفحه دیسپلی دستگاه مشاهده میشود. در برخی از دستگاهها با نمایش حروف و اعداد روی نمایشگر یا دیسپلی منظور خود را به کاربر اطلاع میدهند و در برخی دیگر با استفاده از چراغهایی موجود روی دستگاه، این کار را میکنند.

ارور ماشین لباسشویی بوش

تعمیر ماشین لباسشویی بوش

ارورهای ماشین لباسشویی بوش

E02 –  برنامه برد الکترونیک اشکال دارد – خرابی برد ارسال به تعمیرگاه جهت تعمیر

E13 – علت خطا از تخلیه آب – تخلیه آب به سختی صورت میگیرد – کثیفی فیلتر – ضعیف شدن پمپ تخلیه – تعویض پمپ تخلیه – دو شاخه را از پریز برق کشیده و با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش تماس بگیرید

E16 –  امکان دارد درب دستگاه باز باشد – سوختگی میکروسوئیچ  – میکرو سویچ عمل نمی کند – دو شاخه را از پریز برق کشیده و با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش تماس بگیرید

E17 –  اشکال از زمان آبگیری بیش از حد معمول – بسته بودن شیر آب – خرابی اکوا استاپ – اشکال از فرمان برد – با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیرات لباسشویی بوش تماس بگیرید

E18 –  خطای پمپ تخلیه – خروجی مسدود است – با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید

E19 –  زمان گرم کردن آب بیش از اندازه – ضعف ولتاژ – سوختگی المنت – معیوب بودن برد الکترونیک – با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش تماس بگیرید

E20 –  خطای سنسور NTC – المنت – با مرکز خدمات و نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش تماس بگیرید

E23 –  خطای خرابی اکوا استاپ – بسته بودن شیر آب – خرابی برد الکترونیک

E25 –  اشکال ارور از سنسور کف – بررسی ببین کف دستگاه AQUA Sensore

نمایندگی تعمیر لباسشویی بوش BOSCH

نمایندگی تعمیرات ماشین لباسشویی بوش

ارورهای ماشین لباسشویی بوش

اطلاعات تماس ما

شماره های تماس با مجموعه

021-26703206

021-26703208

021-86126815

021-86126974

شماره موبایل

0919-6023265

تماس

آدرس مجموعه

تهران، بزرگراه رسالت (قاسم سلیمانی)، خیابان داور شمالی، پلاک 14

شبکه های اجتماعی