نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی LG برترین خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیرات لباسشویی الجی LG : وی آی پی تعمیر نمایندگی مجاز تعمیر ماشین لباسشویی ال جی LG سال‌هاست که با ورود لوازم خانگی خارجی به ایران توانسته است سهم بزرگی از بازار تعمیرات لوازم خانگی را به خود اختصاص دهد.

خدمات نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی LG و با استفاده از قطعات اصل

کیفیت و خدمات لوازم خانگی ال جی که امروزه نام آشنایی در صنعت تولید لوازم خانگی است مدت هاست که توسط مشتریان خود ثابت‌شده است خدمات پس از فروش ال جی و خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ال جی از معتبر ترین و با کیفیت ترین خدماتی است که محدود به زمان و مکان خاصی نبوده در طول سال آماده ارائه سرویس و خدمات تعمیری ال جی می‌باشد.

نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی برترین خدمات پس از فروش

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

ما با داشتن تعمیرکاران متخصص ماشین لباسشویی ال جی lg که تمامی دورهای آموزشی تخصصی و علمی را در نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG و مراکز رسمی گذرانده‌اند سالیانه فهرستی از هزاران مشتری که از این خدمات استفاده کرده‌اند به رزومه کاری این تعمیرکاران اضافه میکنیم آن‌ها با گذراندن دوره های کاملاً تخصصی آشنایی کاملی با نحوه تعمیر و نگهداری ماشین لباسشویی ال جی داشته و قادرند در کوتاه‌ترین زمان ممکن با یک چکاب ساده به نوع خرابی و علت آن دست پیدا کنند.

اول خدمات گارانتی بعد استفاده از خدمات

تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرکار ماشین لباسشویی ال جی در تعمیرگاه مجاز مرکزی ال جی با در اختیار داشتن قطعات و لوازم اورجینال و اصل شرکتی که در اختیار آن‌ها قرار داده می‌شود در صورت نیاز اقدام به تعویض قطعات و لوازم ماشین لباسشویی ال جی می‌کنند ولی باید به این نکته توجه داشت که ایشان با توجه به گذراندن دوره های تخصصی اولویت کار خود را تعمیر قطعات ماشین لباسشویی ال جی می‌دانند نه تعویض قطعات و تنها دلیل این کار نیز کم تر کردن هزینه تحمیلی به مشتری بوده تا بتوان با کمترین هزینه ممکن ماشین لباسشویی شما را مانند روز اول تعمیر کنند و تحویل مشتری دهند.

نمایندگی تعمیر ماشین لباسشویی الجی برترین خدمات پس از فروش

02126703206 _ 02126703208

02186126974 _ 02186126815

چرا ما انتخاب مناسبی هستیم؟

گارانتی در تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

نمایندگی تعمیر لباسشویی ال جی LG

امکان خدمات‌رسانی به تمامی محصولات و ماشین لباسشویی ال جی را دارا بوده و در کمترین زمان ممکن این خدمات را ارائه می‌دهد اما تمامی محصولاتی که به صورت رسمی و با گارانتی معتبر خریداری می‌شود به دلیل کیفیت محصول شامل مدت زمان خاصی گارانتی بوده که در صورت بروز هرگونه مشکل در این مدت می‌توان با تماس با نمایندگی تعمیرات لباسشویی ال جی LG در تهران این خدمات را دریافت نمود مطمئن باشید که شما بهترین خدمات پس از فروش ال جی را دریافت می‌کنید.

اما چنانچه دستگاه شما دیگر شامل گارانتی و خدمات پس از فروش شرکتی نمی شود، به ما اعتماد کنید. همکاران ما در کمترین زمان ممکن برای تعمیرات ماشین لباسشویی ال جی LG در محل زندگی شما حاضر شده و پس از بررسی مشکل ماشین لباسشویی و اعلام هزینه در صورت تایید شما مشتری گرامی اقدام به تعمیر ماشین لباسشویی می نمایند

ارور Error یا کد خطا به چه معنا و مفهومی میباشد؟

در دستگاههای الکترونیکی و دیجیتالی بخصوص (لوازم خانگی ال جی LG) شامل لباسشویی الجی LG، ظرفشویی ال جی LG ، یخچال فریزر و سایدبای ساید ال جی LG، هرگونه خرابی و اختلال در هر قطعه یا مصرفکننده بلافاصله توسط برد الکترونیکی ردیابی و تحلیل و به صورت کد خطا یا ارور در صفحه دیسپلی دستگاه مشاهده میشود. در برخی از دستگاهها با نمایش حروف و اعداد روی نمایشگر یا دیسپلی منظور خود را به کاربر اطلاع میدهند و در برخی دیگر با استفاده از چراغهایی موجود روی دستگاه، این کار را میکنند.

برای رفع ارور 504 باید اخلاص عمل داشته باشید.

برای رفع ارور 504 باید اخلاص عمل داشته باشید.

اطلاعات تماس ما

شماره های تماس با مجموعه

021-26703206

021-26703208

021-86126815

021-86126974

شماره موبایل

0919-6023265

تماس

آدرس مجموعه

تهران، بزرگراه رسالت (قاسم سلیمانی)، خیابان داور شمالی، پلاک 14

شبکه های اجتماعی